Demons Of Hell
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


we shall rise from the ashes and rebuilt our own era !
 
homepageIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Meest actieve berichtenplaatsers
waardeterror
wie kent er nog goede films? I_vote_lcapwie kent er nog goede films? I_voting_barwie kent er nog goede films? I_vote_rcap 
Admin
wie kent er nog goede films? I_vote_lcapwie kent er nog goede films? I_voting_barwie kent er nog goede films? I_vote_rcap 
the knelfiles
wie kent er nog goede films? I_vote_lcapwie kent er nog goede films? I_voting_barwie kent er nog goede films? I_vote_rcap 
lord donder
wie kent er nog goede films? I_vote_lcapwie kent er nog goede films? I_voting_barwie kent er nog goede films? I_vote_rcap 
corinde
wie kent er nog goede films? I_vote_lcapwie kent er nog goede films? I_voting_barwie kent er nog goede films? I_vote_rcap 
marox
wie kent er nog goede films? I_vote_lcapwie kent er nog goede films? I_voting_barwie kent er nog goede films? I_vote_rcap 
clemenz
wie kent er nog goede films? I_vote_lcapwie kent er nog goede films? I_voting_barwie kent er nog goede films? I_vote_rcap 
axel the man
wie kent er nog goede films? I_vote_lcapwie kent er nog goede films? I_voting_barwie kent er nog goede films? I_vote_rcap 
killerjaap
wie kent er nog goede films? I_vote_lcapwie kent er nog goede films? I_voting_barwie kent er nog goede films? I_vote_rcap 
Schoppen
wie kent er nog goede films? I_vote_lcapwie kent er nog goede films? I_voting_barwie kent er nog goede films? I_vote_rcap 
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Statistieken
We hebben 33 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Statasovpriv

Alle gebruikers hebben in totaal 1517 berichten geplaatst in 82 onderwerpen
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 wie kent er nog goede films?

Ga naar beneden 
+5
marox
snowman
corinde
clemenz
Admin
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Admin
leider-D.O.H2
leider-D.O.H2
Admin


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 33
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptydi dec 23, 2008 10:17 pm

weet er iemand nog heel goede films?

zoja post maar ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demonsofhell.wowwars.net
clemenz




Aantal berichten : 53
Leeftijd : 30
Registration date : 24-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Goeie films   wie kent er nog goede films? Emptywo dec 24, 2008 1:07 am

V for Vendetta
Epic movie
24, ookal is dat een serie, je hebt ze ook op dvd Smile

Dat zijn mijn goeie films... Very Happy enjoy

Greetz

C.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://clemenz.byethost13.com
Admin
leider-D.O.H2
leider-D.O.H2
Admin


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 33
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptywo dec 24, 2008 2:52 am

kheb zonet Tristan & Isolde gedowload en ook Pirates of the carribean : at worlds end Smile

Tristan & Isolde is een prachtige film om met m'n liefje te bekijken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demonsofhell.wowwars.net
corinde

corinde


Aantal berichten : 73
Leeftijd : 58
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptywo dec 24, 2008 11:55 am

Voor de wat ouderen (16 +) Graveyard Shift een film van stephen King. De meester van de horror.
Voor de jongere (12+) spiderwick. Dit is een film die gewoon leuk is.
Terug naar boven Ga naar beneden
snowman
bondgenoot
bondgenoot



Aantal berichten : 2
Leeftijd : 60
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptywo dec 24, 2008 12:42 pm

hostile wow en deel 2 ook
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demonsofhell.wowwars.net/profile.forum
Admin
leider-D.O.H2
leider-D.O.H2
Admin


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 33
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptywo dec 24, 2008 3:34 pm

corinde schreef:
Voor de wat ouderen (16 +) Graveyard Shift een film van stephen King. De meester van de horror.
Voor de jongere (12+) spiderwick. Dit is een film die gewoon leuk is.

kan je eens wat mer vertellen over Graveyard Shift ?

Heb namelijk al een paar boeken gelezen van Stephen King en vind ze gewoon geweldig !



Grtz king
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demonsofhell.wowwars.net
corinde

corinde


Aantal berichten : 73
Leeftijd : 58
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptywo dec 24, 2008 6:19 pm

Admin schreef:
corinde schreef:
Voor de wat ouderen (16 +) Graveyard Shift een film van stephen King. De meester van de horror.
Voor de jongere (12+) spiderwick. Dit is een film die gewoon leuk is.

kan je eens wat mer vertellen over Graveyard Shift ?

Heb namelijk al een paar boeken gelezen van Stephen King en vind ze gewoon geweldig !



Grtz king

Een beschrijving van de film: In Graveyard \shift zien we hoe john \\\\\hall een baan accepteert in de oude textielfabriek van Gates Falls. Hij kan niet met de overheersende opzichter overweg. Hij moet werken in de kelders van de fabriek. Alles lijkt tegen John, en over zijn op vreemde wijze overleden voorganger doen de raarste verhalen de ronde. Er worden zelfs weddenschappen afgesloten over de tijd dat John het tussen de ratten zal vol houden. De kelder is echter een onmetelijke diepte waarin een onbekend en niet menselijk groot gevaar schuilt........

Op de voorkant staat een schedel met een rat in zijn oog. Er staat bij met the shinning en pet sematary brengt hij je tot de rand nu duwt hij je erover.
Terug naar boven Ga naar beneden
marox

marox


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 28
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptywo dec 24, 2008 6:47 pm

Ik vindt animatie vilms leuk zoals madegaskar 1,2 of ratatoeje of cars,wally-e, narnia,carfield, ice age 1,2 en die dingen
Terug naar boven Ga naar beneden
marox

marox


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 28
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptywo dec 24, 2008 7:01 pm

sherk hulk en monster en co is ook leuk man
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
leider-D.O.H2
leider-D.O.H2
Admin


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 33
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptywo dec 24, 2008 7:55 pm

bedankt voor de uitleg corinde !

en marox = gelieve zo weinig mogelijk te dubbelposten, probeer de edit knop om je tekst te bewerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demonsofhell.wowwars.net
marox

marox


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 28
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptywo dec 24, 2008 8:13 pm

o oke ik wilde je ff inhalen met posten probeer ik nu weer dus maar sorry ervoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptydo dec 25, 2008 12:05 pm

hm... goede films..

the day the earth stood stil..
hostile (al eerder genoemd geloof ik)
uhm...
8 mile

en verder... een hele hoop films die je hier staan
Terug naar boven Ga naar beneden
marox

marox


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 28
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptydo dec 25, 2008 3:22 pm

jo

ken je die alle maal al
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptydo dec 25, 2008 5:32 pm

haha Razz

jaa zijn beetje oud al sommige...

heeft iemand death race gezien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptydo dec 25, 2008 5:55 pm

disturbia heeft een goed verhaal en is wel goe
transporter 3 is ook ni slecht
de hele saw reeks
Kung fu panda is ook wel giere
ma er zijn zovele films da goe zijn.. zowel oude als nieuwe
Terug naar boven Ga naar beneden
marox

marox


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 28
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptydo dec 25, 2008 8:03 pm

ja klopt ik heb kung fu panda als game op de xbox360 cheers Razz Laughing Very Happy Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptydo dec 25, 2008 8:42 pm

jaa klopt,,, die film is egt vet... afgelope zomer op vakantie gezien Smile

en trouwens... hoe kan ik de saw reeks vergete :O

gewoon ultiem die films =D

vooral saw 5 vind ik een aanrader voor de fans Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
leider-D.O.H2
leider-D.O.H2
Admin


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 33
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptyvr dec 26, 2008 10:04 pm

marox schreef:
o oke ik wilde je ff inhalen met posten probeer ik nu weer dus maar sorry ervoor


je moet niet proberen om iemand in te halen met nutteloze posts, zet duidelijke en intressante dingen in je posts.
Anders als ik zie dat je enkel maar post om te posten reset ik je posts op 0 en mss dat je het zo kan leren om niet te posten voor de lol.


Mvg saltatio
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demonsofhell.wowwars.net
marox

marox


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 28
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptyvr dec 26, 2008 10:23 pm

ik vind ze niet nutelooos maar ik doe wel rustig van af nu sorry dat ik zo snel was ik was hyper Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptyvr dec 26, 2008 11:34 pm

ik ben het eens met saltatio..

je kan beter wat minder posten, en dan altijd nuttig... dan het hele forum vollulle en dan alleen maar onzinnige posts xD

maar back to topic Smile

ik heb zojuist Santa Claus 2 gekeken... egt een afrader vind ik Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
leider-D.O.H2
leider-D.O.H2
Admin


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 33
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptyza dec 27, 2008 1:04 am

RudoFl schreef:
ik ben het eens met saltatio..

je kan beter wat minder posten, en dan altijd nuttig... dan het hele forum vollulle en dan alleen maar onzinnige posts xD

maar back to topic Smile

ik heb zojuist Santa Claus 2 gekeken... egt een afrader vind ik Razz

die film zuigt zoals m'n lief op.... een ijsje... xD

Requiem For A dream => dikke aanrader !!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demonsofhell.wowwars.net
Gast
Gast




wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptyza dec 27, 2008 3:12 pm

hm.. die ga ik dan eens even kijken Wink

hm... zuigt jou lief op een ijsje.... das saai xD Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
leider-D.O.H2
leider-D.O.H2
Admin


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 33
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptyza dec 27, 2008 7:57 pm

hehehehe, er zijn mensen bij die nog niet tot de categorie jongvolwassen behoren he Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demonsofhell.wowwars.net
corinde

corinde


Aantal berichten : 73
Leeftijd : 58
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptyza dec 27, 2008 9:03 pm

He heren ik snap de dubbelzinnige tekst best hou wel van een geintje maar ben het wel met admin eens er zitten ook kleine kinderen bij dit spel. Dus voorzichtig met wat je zegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
leider-D.O.H2
leider-D.O.H2
Admin


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 33
Registration date : 23-12-08

wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Emptyza dec 27, 2008 10:13 pm

corinde schreef:
He heren ik snap de dubbelzinnige tekst best hou wel van een geintje maar ben het wel met admin eens er zitten ook kleine kinderen bij dit spel. Dus voorzichtig met wat je zegt.


hehe, het is een forum voor alle leeftijden en dus moet het ook zo aangepast worden.

foutief gedrag wordt bestraft.


Mvg king Saltatio
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demonsofhell.wowwars.net
Gesponsorde inhoud





wie kent er nog goede films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent er nog goede films?   wie kent er nog goede films? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wie kent er nog goede films?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Demons Of Hell :: Algemeen :: Fun!-
Ga naar: