Demons Of Hell
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


we shall rise from the ashes and rebuilt our own era !
 
homepageIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Meest actieve berichtenplaatsers
waardeterror
Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_lcapMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_voting_barMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_rcap 
Admin
Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_lcapMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_voting_barMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_rcap 
the knelfiles
Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_lcapMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_voting_barMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_rcap 
lord donder
Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_lcapMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_voting_barMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_rcap 
corinde
Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_lcapMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_voting_barMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_rcap 
marox
Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_lcapMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_voting_barMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_rcap 
clemenz
Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_lcapMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_voting_barMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_rcap 
axel the man
Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_lcapMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_voting_barMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_rcap 
killerjaap
Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_lcapMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_voting_barMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_rcap 
Schoppen
Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_lcapMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_voting_barMoppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 I_vote_rcap 
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Statistieken
We hebben 33 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Statasovpriv

Alle gebruikers hebben in totaal 1517 berichten geplaatst in 82 onderwerpen
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga naar beneden 
+5
the knelfiles
clemenz
corinde
Admin
marox
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2008 3:44 pm

es ff nadenken...
lofja...ik weet er een maar dies neit egt geschikt voor onze minderjarige vrienden...
Terug naar boven Ga naar beneden
waardeterror
Leider-D.O.H
Leider-D.O.H
waardeterror


Aantal berichten : 406
Leeftijd : 31
Registration date : 27-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2008 3:47 pm

de helft is boven de 15 dacht ik maja moet je maar niet doen nej voor jeongein krijgt
Terug naar boven Ga naar beneden
corinde

corinde


Aantal berichten : 73
Leeftijd : 58
Registration date : 23-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2008 5:36 pm

Tot hoever loopt een konijn het bos in?
(morgen het antwoord)
En nog een mop

Een meisje ging na school buiten spelen en vroeg aan haar moeder of ze de handstand mocht doen. Haar moeder zei: nee anders zien de jongens je onderbroek omdat je een jurk aan hebt. Zegt het meisje koppig: "Ik doe het lekker toch." Later komt ze thuis en haar moeder vraagt, "Hebben de jongens je onderbroek gezien?" Antwoordt het meisje: "Nee, ik heb hem uitgedaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2008 7:07 pm

hm... die van het konijn....
geeni deej? zit in z'n holletje fzow?Razz

en die andere is wel vet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
waardeterror
Leider-D.O.H
Leider-D.O.H
waardeterror


Aantal berichten : 406
Leeftijd : 31
Registration date : 27-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2008 7:31 pm

hahaha lol

weet aleen geen antw hahha
Terug naar boven Ga naar beneden
corinde

corinde


Aantal berichten : 73
Leeftijd : 58
Registration date : 23-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydi dec 30, 2008 3:24 pm

Het antwoord: Het konijn loopt tot de helft het bos in anders loopt hij er weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
leider-D.O.H2
leider-D.O.H2
Admin


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 33
Registration date : 23-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydi dec 30, 2008 3:27 pm

hahaah nice one Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://demonsofhell.wowwars.net
Gast
Gast




Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydi dec 30, 2008 7:54 pm

looowl xD
Terug naar boven Ga naar beneden
corinde

corinde


Aantal berichten : 73
Leeftijd : 58
Registration date : 23-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydi dec 30, 2008 9:14 pm

Als ik het goed heb hebben wij ook belgen in ons stam voor deze mensen lees voor belg maar nederlander of wat dan ook. Het is niet mijn bedoeling om jullie te beledigen.

Waarom heeft een belg/nederlander een mes in de auto?

Het antwoord komt morgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
waardeterror
Leider-D.O.H
Leider-D.O.H
waardeterror


Aantal berichten : 406
Leeftijd : 31
Registration date : 27-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydi dec 30, 2008 9:50 pm

omd e bochten af te snijden hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptywo dec 31, 2008 1:50 pm

wat is een slang gekruist met een egel???




Prikeldraad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptywo dec 31, 2008 1:52 pm

lol! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
waardeterror
Leider-D.O.H
Leider-D.O.H
waardeterror


Aantal berichten : 406
Leeftijd : 31
Registration date : 27-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptywo dec 31, 2008 2:41 pm

hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptywo dec 31, 2008 3:48 pm

loowl XD

ok eentje van mij:

hoe sluiten een gok-verlsaafde en een sex-verslaafde een compromis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Schoppen

Schoppen


Aantal berichten : 16
Leeftijd : 31
Registration date : 23-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptywo dec 31, 2008 5:42 pm

Op een vlucht wandelt de hostess (bediening) door de gang van het vliegtuig en ziet op haar linkerkant PLOTS een man zitten met skie's aan en een volledige skiuitrusting, wel vraagt ze, meneer hoe komt dat u hier op het vliegtuig zit in een skitenue?
Ja zegt hij, als wij neerstorten op een bergtop, ski ik naar beneden en ga ik hulp halen en iedereen wordt gered, oke zegt de hostess en ze wandelt door.
Een beetje verder , ziet ze een man ik duikerspak zitten, wel vraagt ze , hoe komt het dat je hier in duikoutfit zit?
Ja zegt hij, als wij neerstorten in zee, zwem ik naar het vasteland, ga hulp halen en iedereen wordt gered !
Ja oke zegt de hostess en ze wandelt voort,
nu ja op de achterbank verschiet ze zeer hard want daar heeft een man seks met een zwarte, en de hostess vraagt, meneer mag ik u vragen, waarom is dit nodig?
Ja zegt hij, wanneer wij neerstorten, zit ik alvast in de zwarte doos (blackbox).

(voor de mensen die niet weten wat een blackbox is, het is een soort doos die alles filmt dus wanneer een vliegtuig neerstort kan men hierop zien of het gekaapt werd of niet, de blackbox is zodanig gemaakt dat het NIET Kapot kan)
Terug naar boven Ga naar beneden
corinde

corinde


Aantal berichten : 73
Leeftijd : 58
Registration date : 23-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptywo dec 31, 2008 8:37 pm

Het antwoord is inderdaad om de bochten af te snijden.

Wat is het verschil tussen een tandarts en een meester?
Terug naar boven Ga naar beneden
clemenz




Aantal berichten : 53
Leeftijd : 30
Registration date : 24-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydo jan 01, 2009 1:07 am

het uiterlijk? de naam? nee geen idee...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://clemenz.byethost13.com
waardeterror
Leider-D.O.H
Leider-D.O.H
waardeterror


Aantal berichten : 406
Leeftijd : 31
Registration date : 27-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydo jan 01, 2009 1:27 pm

ander werk?
Terug naar boven Ga naar beneden
corinde

corinde


Aantal berichten : 73
Leeftijd : 58
Registration date : 23-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydo jan 01, 2009 8:28 pm

Antwoord: Een tandarts zegt mond open en de meester zegt mond dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
waardeterror
Leider-D.O.H
Leider-D.O.H
waardeterror


Aantal berichten : 406
Leeftijd : 31
Registration date : 27-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydo jan 01, 2009 8:42 pm

hahaha lol
Terug naar boven Ga naar beneden
clemenz




Aantal berichten : 53
Leeftijd : 30
Registration date : 24-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydo jan 01, 2009 8:48 pm

xD was ik niet op gekomen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://clemenz.byethost13.com
waardeterror
Leider-D.O.H
Leider-D.O.H
waardeterror


Aantal berichten : 406
Leeftijd : 31
Registration date : 27-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydo jan 01, 2009 9:21 pm

sow is even nadenken of ik er ook nog 1 heb
Terug naar boven Ga naar beneden
corinde

corinde


Aantal berichten : 73
Leeftijd : 58
Registration date : 23-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptydi jan 06, 2009 11:25 pm

Een trotse moeder verteld: "Mijn zoon drinkt, scheld en rookt niet!" Op de achtergrond: "SHIT!!! Mijn peuk is in me wodka geflikkerd!" Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptywo jan 07, 2009 12:11 am

dies beetje oud xD maar maakt niet uit... klassiekers blijve mooi Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
waardeterror
Leider-D.O.H
Leider-D.O.H
waardeterror


Aantal berichten : 406
Leeftijd : 31
Registration date : 27-12-08

Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Emptywo jan 07, 2009 8:42 pm

hahaha lol doe kende ik nog niet haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:   Moppen :lol:  :lol:  :lol:  :lol: - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moppen :lol: :lol: :lol: :lol:
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Demons Of Hell :: Algemeen :: Fun!-
Ga naar: